Dažniausiai užduodami klausimai
Kiek kainuoja pristatymas ir per kiek laiko pristatote prekes?
Pristatymo kaina nuo 4,36 eur. Kaina priklauso nuo prekės tūrio. Tikslią pristatymo kainą, sistema apskaičiuos automatiškai ir nurodys ją pirkinių krepšelyje.
Prekių pristatymas 1-4 darbo dienos.
Ar galima prekes atsiimti Jūsų parduotuvėje?
Taip, prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėje, adresu Kalvarijos g. 130, Kaunas LT-46403.
Darbo laikas:
I-V 08:00 – 17:00 val.
VI-VII - nedirbame
Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?
Mūsų e-parduotuvėje už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:
Prekių pristatymo metu - už prekes atsiskaitysite tada, kai kurjeris įteiks Jums Jūsų užsakymą. Apmokant prekes grynaisiais kurjeriui, prašome atsiskaityti suma, kuo artimesne užsakymo sumai, kadangi kurjeriai su savimi nesivežioja didelių sumų grąžai. Šio mokėjimo būdo kaina: 2€
Elektronine bankininkyste - saugus, greitas ir patogus atsiskaitymas naudojant elektroninę bankininkystę. Atsiskaitysite naudodami savo banką. Sėkmingai atlikus mokėjimą, Jūsų užsakymas bus automatiškai patvirtintas ir perduotas vykdymui.
Bankiniu pavedimu - sukurkite pavedimą sąvarankiškai, naudodami pateiktus rekvizitus. Pasirinkus šį mokėjimo būdą ir patvirtinus užsakymą ekrane bus rodomi rekvizitai, pagal kuriuos reikia atlikti mokėjimą naudojantis internetine bankininkyste. Kai mus pasieks Jūsų mokėjimas, Jūsų užsakymo būsena pasikeis ir apie sėkmingą mokėjimo priėmimą informuosime Jus el. paštu.
PAYPAL - patogus atsiskaitymas PayPal naudotojams.
Koks minimalus prekių užsakymo kiekis?
Prekių kiekis nurodomas prie prekės. Dažniausiai parduodama po 1 vienetą, bet yra prekių, kurių pakuotės neardomos ir parduodamos pvz, po 6vnt.
Kaip galėčiau grąžinti netikusias prekes?
8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nemontuota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8.7. Pirkėjui grąžinant prekę ne dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės, o dėl pirkėjo kaltės, prekės grąžinimą organizuoja pirkėjas arba pagal susitarimą su pardavėju apmoka patiriamas išlaidas prekės grąžinimo metu.